دل

پلک های مرطوب مرا باور کن؛ این باران نیست که می بارد، صدای خسته من است که از چشمانم بیرون میریزد.

دل

دل است دیگر گاهی لک میزند برای یک عاشقانه آرام

که مرا بنشانی روی پاهایت

دستم را حلقه کنم به دور شانه هایت

سرم را پنهان کنم در گودی گلویت

تمام ریه ام را پر کنم از عطر مردانه ات ...

و تمامی کابوسهایی که چشم تو را دور دیده اند

برای همیشه محو شوند .....



نظرات شما عزیزان:

arezoooo
ساعت21:42---25 دی 1391
harfe.del.loxblog.com


arezoooo
ساعت21:42---25 دی 1391
سلام
خوبی؟؟؟
غریبه جون پست هاتو تا جایی که تونستم خوندم..<>
وبت خوووفه..<
به منم سر بزن عزیزم.
نظر ندی گریه میکنم<


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: عاشقانه های من برای تو!، ،
نويسنده : غریبه