وابستگی

پلک های مرطوب مرا باور کن؛ این باران نیست که می بارد، صدای خسته من است که از چشمانم بیرون میریزد.

وابستگی

تصویر لحظه تنهایی

وابسته شدم به تو ، بی آنکه بدانم

“وابستگیها”

وام های کوتاه مدتی هستند

با بهره های سنگین . . .




نظرات شما عزیزان:

ساعت1:28---10 آذر 1391
با عجله بعد از بدرقه مهمانم امدم سراغ وبلاگم وبلاگی که فقط یک بازدید کننده بیشتر نداره .
وانتظارداشتم یک کامنت داشته باشم
خیلی ممنون تولدم را تبریک گفتی


ساعت23:42---5 آذر 1391
عزیزم شوکه شدم ماشاالله چقدر هم طرفدار داره وبلاگت اما احساس نمیکردی جای من خالی بوده در بین این همه بازدیدکننده؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: کلبه دلتنگی من، ،
نويسنده : غریبه